Головна » 2017 » Червень » 10 » Heavy Duty: Прев'ю
22:17
Heavy Duty: Прев'ю

Стратегії всякі потрібні, стратегії всякі важливі. Можна навести приклади абсолютно різних ігор, які потрапляють під ємне визначення "стратегія". Це і глобальні баталії, в яких ви можете управляти тисячами юнітів і повноцінно вживатися в образ головнокомандувача, а є і такі, що більше схиляються в бік тактики: невеликий загін і чітко поставлена задача. Різні проекти надають нам можливість відчути себе в шкурі командирів різних звань - від сержанта і до генералісимуса. Розробники з Primal Softwareнамагаються виконати цей трюк з однією грою, додавши до того ж значну частину екшену.

Напружений режим

Це миле подобу Пса з Half-Life 2 готове вступити в сутичку.

Як вже давно відомо, колонізація космосу - справа невдячна, завжди знайдуться якісь недогуманойди, готові зруйнувати всі плани і ув'язати людство в чергову війну. Сюжет Heavy Duty не став винятком. В процесі гри ми ведемо кровопролитні бої за цілу планету, причому успішний результат військової кампанії залежить не тільки від наземних операцій, але і від наших дій в космосі. Розвідувальні супутники, що запускаються на орбіту, будуть повідомляти нам про наближення з далекого-далека ворожих "тарілок", які можна буде знищити ще на підході до поверхні, тим самим, полегшивши життя наземним підлеглим. 

Домігшись маломальского спокою в повітрі, можна присвятити свій дорогоцінний час подій, що відбуваються безпосередньо на поверхні. Це робиться за допомогою простого масштабування коліщатком миші на манер Spore - ніяких завантажувальних екранів, все прораховується нальоту. Наблизившись до землі, ви стаєте свідком (а також учасником) запеклих боїв між космічними агресорами і крокуючою павукоподібними роботами, на яких ми і зупинимося детальніше.

Напружений режим

Процес знищення ворожого десанту.

Дивлячись на те, як вони пересуваються, відразу приходить думка - щось тут не так. Справа в тому, що в руху цих пристроїв не закладена заздалегідь прорахована анімація переміщення. Те місце, куди зробить свій наступний крок "павучок" залежить безпосередньо від рельєфу місцевості. Роботи хвацько скачуть по рівнинах, спритно перебирають кінцівками і чіпляються за каміння при сходженні на гору. А все завдяки "законам інверсної кінематики", щоб це моторошне словосполучення не значило. 

З інших страшних ідіом в грі заявлений терраморфінг. При вибухах на крутих схилах траплятимуться зсуви, воронка від снаряда цілком може послужити непоганим укриттям, а за допомогою природних матеріалів (дерева, валуни) наступ ворога можна уповільнити, заблокувавши яке-небудь ущелині. З огляду на різноманітний високоамплітудний рельєф тутешньої місцевості, ми отримуємо на руки вельми цікавий тактичний інструмент. 

У будь-який момент на полі бою ви зможете вселитися в пілота підконтрольного вам робота (або ж літального засобу - ви ж пам'ятаєте, що НЛО можна підбивати ще на підльоті до поверхні?) І власноруч порішити окремих представників роду інопланетного. У цей момент гра трансформується в суміш симулятора / екшену, не надто вже модерного, але все ж досить жвавого. 

Необхідність побудови і розвитку своєї бази теж нікуди не поділася. В її надрах буде проводитися вивчення захоплених артефактів, винахід нових технологій та спорядження, які згодом будуть використовуватися при створенні нових юнітів.

Напружений режим

А ось цей вид вже більш звичний для жанру стратегій.

***



Перша вітчизняна стратегія з можливістю терраморфінг - " Периметр " - була зустрінута публікою неоднозначно, але в цілому спроба була зарахована. Heavy Duty ж, крім геологічних забав, звертає на себе увагу незвичайним тришаровим геймплеєм і свіжим підходом до питання анімації юнітів. Якщо розробники не напортачат із загальною режисурою чи якимись дрібними нюансами, то у них може вийти цілком цікавий продукт.

Переглядів: 324 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar