22:17 Heavy Duty: Прев'ю | |
Стратегії всякі потрібні, стратегії всякі важливі. Можна навести приклади абсолютно різних ігор, які потрапляють під ємне визначення "стратегія". Це і глобальні баталії, в яких ви можете управляти тисячами юнітів і повноцінно вживатися в образ головнокомандувача, а є і такі, що більше схиляються в бік тактики: невеликий загін і чітко поставлена задача. Різні проекти надають нам можливість відчути себе в шкурі командирів різних звань - від сержанта і до генералісимуса. Розробники з Primal Softwareнамагаються виконати цей трюк з однією грою, додавши до того ж значну частину екшену. Це миле подобу Пса з Half-Life 2 готове вступити в сутичку. Як вже давно відомо, колонізація космосу - справа невдячна, завжди знайдуться якісь недогуманойди, готові зруйнувати всі плани і ув'язати людство в чергову війну. Сюжет Heavy Duty не став винятком. В процесі гри ми ведемо кровопролитні бої за цілу планету, причому успішний результат військової кампанії залежить не тільки від наземних операцій, але і від наших дій в космосі. Розвідувальні супутники, що запускаються на орбіту, будуть повідомляти нам про наближення з далекого-далека ворожих "тарілок", які можна буде знищити ще на підході до поверхні, тим самим, полегшивши життя наземним підлеглим. Процес знищення ворожого десанту. Дивлячись на те, як вони пересуваються, відразу приходить думка - щось тут не так. Справа в тому, що в руху цих пристроїв не закладена заздалегідь прорахована анімація переміщення. Те місце, куди зробить свій наступний крок "павучок" залежить безпосередньо від рельєфу місцевості. Роботи хвацько скачуть по рівнинах, спритно перебирають кінцівками і чіпляються за каміння при сходженні на гору. А все завдяки "законам інверсної кінематики", щоб це моторошне словосполучення не значило. А ось цей вид вже більш звичний для жанру стратегій.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |