22:16 Heavy Duty: Прев'ю | |
Стратегії всякі потрібні, стратегії всякі важливі. Можна навести приклади абсолютно різних ігор, які потрапляють під ємне визначення "стратегія". Це і глобальні баталії, в яких ви можете управляти тисячами юнітів і повноцінно вживатися в образ головнокомандувача, а є і такі, що більше схиляються в бік тактики: невеликий загін і чітко поставлена задача. Різні проекти надають нам можливість відчути себе в шкурі командирів різних звань - від сержанта і до генералісимуса. Розробники з Primal Softwareнамагаються виконати цей трюк з однією грою, додавши до того ж значну частину екшену. ![]() Це миле подобу Пса з Half-Life 2 готове вступити в сутичку. Як вже давно відомо, колонізація космосу - справа невдячна, завжди знайдуться якісь недогуманойди, готові зруйнувати всі плани і ув'язати людство в чергову війну. Сюжет Heavy Duty не став винятком. В процесі гри ми ведемо кровопролитні бої за цілу планету, причому успішний результат військової кампанії залежить не тільки від наземних операцій, але і від наших дій в космосі. Розвідувальні супутники, що запускаються на орбіту, будуть повідомляти нам про наближення з далекого-далека ворожих "тарілок", які можна буде знищити ще на підході до поверхні, тим самим, полегшивши життя наземним підлеглим. ![]() Процес знищення ворожого десанту. Дивлячись на те, як вони пересуваються, відразу приходить думка - щось тут не так. Справа в тому, що в руху цих пристроїв не закладена заздалегідь прорахована анімація переміщення. Те місце, куди зробить свій наступний крок "павучок" залежить безпосередньо від рельєфу місцевості. Роботи хвацько скачуть по рівнинах, спритно перебирають кінцівками і чіпляються за каміння при сходженні на гору. А все завдяки "законам інверсної кінематики", щоб це моторошне словосполучення не значило. ![]() А ось цей вид вже більш звичний для жанру стратегій.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |